Kai už mus galvoja kelio ženklai
2007-08-29Kad ateina ruduo sprendžiu ne iÅ¡ to, kad atÅ¡alo, o iÅ¡ patrigubÄ—jusių kamÅ¡Äių Vilniaus gatvÄ—se. Jei dar prieÅ¡ savaitÄ™ iki darbo nuvažiuodavau per 10 minuÄių, dabar paÄiu piko metu važiuoju beveik pusvalandį. Ir tai jau sunkiai randu vietÄ… maÅ¡inai pastatyti.
Tiesa, vakar mane nudžiugino RinktinÄ—s ir Žvejų gatvių sankryžoje neveikiantis Å¡viesoforas. Mat dÄ—l to kamÅ¡Äių toje vietoje ir nebuvo. Visi vairuotojai draugiÅ¡kai praleidžia vieni kitus, neužkemÅ¡a sankryžos, netgi nepypsena ir nedaro avarijų. Gal dÄ—l to, kad pajauÄia atsakomybÄ™? Žinoma, kai nedega jokia Å¡viesoforo spalva, važiuoji atsargiau. Tuomet stebi ne tik, kaip važiuoja kiti, bet ir tai, kaip važiuoji pats.
O Å¡iandien Å¡viesoforas, deja, vÄ—l veikÄ— – sankryža užsikimÅ¡usi, žmonÄ—s nervingi. Tiesa, juk ir pati prasmukau jau beužsidegant raudonai… Ar galima teigti, kad visų kamÅ¡Äių priežastis yra Å¡viesoforai? TurbÅ«t taip, nes jie daro įtakÄ… vairuotojų atsakomybei. T.y., mažina jÄ….
Tiesiog važiuoji ir negalvoji, nes už tave “galvoja” kelio ženklai. Tereikia juos stebÄ—ti ir vykdyti nebylius nurodymus. ÄŒia suk į deÅ¡inÄ™, nors bÅ«tų galima ir tiesiai – maÅ¡inų beveik nÄ—ra. ÄŒia negalima į kairÄ™, važiuok tiesiai penkis ratus aplink Vilnių, kol pateksi ten, kur reikia. Tokie draudimai ne mažina kamÅ¡Äius, o juos didina, nes vairuotojai juk niekur nedingsta, jie tiesiog susigrÅ«da kitur. PastebÄ—jau, kad vietose, kur mažiau ribojimų ir Å¡viesoforų, bÅ«na mažiau ir avarijų, ir kamÅ¡Äių, ir nervų.
PrieÅ¡ savaitÄ™ RinktinÄ—s g. Å¡alia Kalvarijų turgaus ant perÄ—jos pastatÄ— kažin kokias saleles. Net neįsivaizduoju, kam jos gali bÅ«ti reikalingos. Žmonių saugumui? Koks dar saugumas, Å¡eÅ¡tadienį per pietus ten reikia saugotis vairuotojams, kad senukų armija kiauÅ¡iniais ir bulvÄ—mis neapmÄ—tytų – tik pabandyk nepraleisti.
Pagalvojau, kad ta salelÄ— į gera neiÅ¡eis, greit sulauksim naujos avarijos. Ir Å¡e tau – užvakar dvi maÅ¡inos neiÅ¡siteko susiaurÄ—jusiame kelyje ir gražiai sulipo viena su kita (beje, policijos jos laukÄ— 2 valandas. 22 val susidÅ«rÄ—, vidurnaktį atvažiavo ekipažas. O lyg ir ne piko metas, avarijų neturÄ—tų bÅ«ti daug…).
Stato valdžia aplinkkelius, gerina kelius, o kamÅ¡Äiai kaip buvo, taip ir liks. Kol nepareguliuos Å¡viesoforų ir nepamažins visur prikaiÅ¡iotų ženklų, jie tikrai niekur nedings. MaÅ¡inų tik daugÄ—s ir naivu bÅ«tų tikÄ—tis, kad socialinÄ— reklama paveiks visus vairuotojus ir jie ims važinÄ—ti vieÅ¡uoju transportu. Be to, ir vieÅ¡ajam transportui ne pyragai. Šįryt vienas troleibusas graudžiai vilkosi paskui kitÄ…, nes neužteko laidų, o jo kelio juostoje maÅ¡inų visai nebuvo…
Komentavimas leidžiamas tik registruotiems vartotojams.
g12
2007-08-29 11:02Taigi Å¡tai kodÄ—l keliuose karo stovis: tokie vairuotojai kaip tamsta “nusimeta” atsakomybÄ™ ir perleidžia jÄ… ženklams, Å¡viesoforams ir kitiems puÅ¡kinams :))) O aÅ¡ ir gavoju… :)
Laura
2007-08-29 11:08Atsakomybės aš nenusimetu niekada ir autopilotu pagal ženklus nevažiuoju. Net išlindus į sankryžą per žalią apsidairau, ar koks beprotis neatvažiuoja iš šono. Deja, ne visi vairuotojai tokie :)
Tiesa, nepaisyti raudono Å¡viesoforo ir bandyti spÄ—ti pralÄ—kti, nes asmeninÄ— atsakomybÄ— aukÅ¡Äiau visko, irgi nieko gero…
+ simonas
2007-08-29 11:21Dar vienas argumentas už tai, kad įstatymas išsigimė – nebe padeda, o trukdo visuomenei.
g12
2007-08-29 11:24GreiÄiau visuomenÄ— iÅ¡sigimÄ—: visi “protingesni” už įstatymÄ… ir leidžia sau jo nepaisyt. Tada vargÅ¡ai įstatymleidžiai griebiasi desperatiÅ¡kų veiksmų primenanÄių skÄ™stanÄio kapanojimÄ…si.
Jolanta
2007-08-29 11:26Viename Vokietijos meistelyje eksperimento tvarka buvo nuimti VISI kelių ženklai. Ir kÄ… manot? O gi tvarkos padaugÄ—jo, neliko spÅ«sÄių (na, gal spÅ«stelių, nes miestukas nedidelis) ir iÅ¡augo vairuotojų atsakomybÄ— bei tolerancija. PamÄ—ginsiu internete rasti to miestelio pavadinimÄ….
Lucy
2007-08-29 11:34Apskritai tai centre betvarkÄ™ kelia didelis ofisų kiekis. Niekaip nesuprantu, kam centre laikyti žmones, kurie net su klientais nebendrauja, o jei bendrauja tai visktiek važiuoja pas klientÄ……
Laura
2007-08-29 12:01Drachten’o mietselis Olandijoje ir Bohmte miestelis Vokietijoje. AngliÅ¡kai: http://www.dw-world.de/dw/article/0,2144,2143663,00.html
vokiškai: http://www.zeit.de/zeit-wissen/2005/05/Verkehrsberuhigung_NEU.xml
Jolanta
2007-08-29 12:07Taip pat radau :D Beje, tai yra ES projektai, kurių iniciatorius yra olandas Hans Monderman. Ten kaip tik ir akcentuojama, kad per didelis eismo reguliavimas sukelia spÅ«stis (aplinkos tarÅ¡a, sveikatos problemos, laiko kaÅ¡tai ir t.t.). O pas mus einama bÅ«tent atvirkÅ¡tiniu keliu – kuo daugiau ženklų ir idiotiÅ¡kiausių sankryžų.
taspats
2007-08-29 21:18Jei visi žmonÄ—s bÅ«tų protingi ir važiuotų pagal visas taisykles (ženklinimÄ… taip pat), kamÅ¡Äių gal nepamažėtų, bet beprasmių avarijų nebeliktų. O kas dabar pas mus aktualiau?…
g12
2007-08-29 22:33PerdÄ—m didelių apribojimų pas mus dar ne tiek ir daug, na bent Å¡iuo momentu Vilniuj į galvÄ… ateina tik du. O Å¡viesoforų nesureguliavimas jau tikrai pyktį kelia (bet girdÄ—ti pažadai, kad nuo kitų metų bus kažkiek “žalių bangų” pagrindinÄ—se gatvÄ—se), o tarkim greiÄio apribojimas mieste iki 50 labai pamatuotas, sutinku su tuo, nes vis tiek vidutinis greitis kertant miestÄ… bÅ«na tarp 20 ir 50. Taip kad belieka tik iÅ¡mokti tarpusavio supratimo bei kultÅ«ros (beje apie tai yra punktas ir taisyklÄ—se :))
coque iphone 11
2019-10-27 13:21I question you can find 15 men and women in this nation who does include identified with regard to Romney aside from the belief that they has never released their tax statements. Now i’m along with Romney within this one.
coque iphone 11 https://www.anten.fr/